Հարազատ Աստուած
Փրկութիւն (Sozo) կը նշանակէ ամբողջ ըլլալ, եւ Յաւիտենական Կեանք (Zoe)՝ Աստուծոյ Կեանքն է:
Փրկութեան բարձրագոյն նպատակն է որ բոլորը վայելեն Աստուծոյ յաւիտենական կեանքը, զոր մեզի տրուած է Սուրբ Հոգիով, եւ այսպիսով ամբողջ ըլլան Քրիստոսով:
Շատերու համար փրկագործութիւնը հեռաւոր բան մըն է, եւ հետեւաբար Սուրբ Հոգիին ներգործութիւնը չեն կրնար տեսնել որպէս հարազատ բան մը: Բայց մեզի՝ հաւատացողներուս համար, անիկա մեզի հարազատ Աստուծոյ զօրութիւնն է, եւ մեզի յանձնուած գործը փրկագործութեան հաշտութեան պատգամը մարդոց փոխանցելն է (Բ. Կր 5.19):
Ըստ Պօղոսին, այս պատգամը Աստուծոյ զօրութիւնն է մեզի տրուած՝ փոխանցելու համար, եւ ունի զօրութիւնը փրկելու (Հռ 1.16): Բանալին չամջնալն է, ճանչնալով անոր հարազատութիւնը, յաղթելով սուտերուն եւ խաւարի գործերուն:
Փրկութիւնը
Յիսուս Սամարացի կինը հրաւիրեց, որ ան մասնակցութիւնը բերէ իր կեանքին մէջ, իր ծարաւցած ատեն՝ իրեն ջուր տալով (Յհ 4.7):
Յովհաննէս կ'ըսէ թէ Յիսուս եկաւ իրիններուն եւ անոնցմէ մերժուեցաւ խաչին մահով, բայց անոնք որոնք զԻնք ընդունեցին՝ Աստուծոյ հարազատ որդիներու իշխանութիւն ստացան (Յհ 1.11-12):
Մարդացած Որդին ինքզինք յանձնեց մարդկութեան ձեռքերուն մէջ, որպէսզի մարդիկ առիթը ունենան ստանալու Իր յաւիտենական կեանքը՝ Սուրբ Հոգիով:
Կնոջ ընդառաջելն ու մասնակցիլը Որդիին մարդացած ու ծարաւցած կեանքին, առիթը պիտի բանար որ ան հանդիպէր եւ ստանար յաւիտենական կեանքի ջրհորէն՝ Աստուծոյ Որդիէն:
Յաւիտենական Կեանքը
Յիսուս պարզեց կնոջ, որ իսկական աստուածպաշտութիւնը երրորդութեան կեանքին մէջ հանգոյցուած կեանքն է (Յհ 4.21-24):
Հայրը կը փնտռէ Հոգիով եւ Ճշմարտութեամբ (այսինքն Քրիստոսով) պաշտողներ. պաշտամունք մը որ սահմանուած չէ երկրաւոր պայմաններով, այլ՝ Երրորդութեան յաւիտենական կեանքով:
Աւետարանչութիւնը
Յիսուս աշակերտներուն ըսաւ որ իրենց աչքերը վերցնեն եւ նային պատրաստ hունձքին (Յհ 4.34-37):
Մեր հիմնական հարցը մեր երկրաւոր աշխարհահայեացքն է, որ արդիւնքն է Աստուծոյ կատարածին աւելի մեծ ծաւալը չտեսնելուն (Բ. Կր 5.17-21):
Մինչ մեր աչքերը վերցնելով կը նայինք Յիսուսին՝ որպէս մեր հաւատքին հիմնադիրը ԵՒ կատարելագործողը, մենք մեր կեանքերը կը գտնանք Իր կեանքին մէջ (Եբր 12.2), քանի որ բարի լուրը այն է թէ մենք մեռած ենք Քրիստոսի հետ եւ մեր կեանքերը պահուած են իր հետ՝ երկնքի մէջ (Կղ 3.1-3):
Հետեւաբար, երբ մենք կը նայինք մարդոց որպէս թէ Քրիստոսին, որով ամբողջ ստեղծագործութիւնը կը նորոգուի, մենք Աւետարանին զօրութիւնը կը վայելենք:
Պօղոս առաքեալ հետեւեալ ձեւով կը նկարագրէ՝
Մտերմութենէն Առաջ՝ Հարազատութիւն
Այն տարբերութիւնը, զոր կը զգանք մեր զաւակին եւ օտարին միջեւ կը կոչուի հարազատութիւն: Այդ է տարբերութիւնը, որ կը գտնուի իսկական Աւետարանին եւ մասնակի Աւետարանի մը միջեւ որ զօրութիւն չունի, կամ իսկական Յիսուսին եւ երեւակայական Յիսուսի մը, որ գոյութիւն չունի:
Սուրբ Հոգին Յիսուսի վրայ մարմնաւոր (Somaticos) ձեւով հանգչեցաւ իր մկրտութեան ատեն, երբ Ան յանձնուեցաւ Յովհաննէսին ձեռքերուն (Ղկ 3.22): Նոյն ձեւով, Սուրբ Հոգին որպէս քու հարազատդ եկած է քեզի: Ամէն ինչ կը սկսի երբ մենք կը տեսնենք Քրիստոսը՝ որպէս Աստուծոյ Որդի / մարդու որդի, որ ամբողջ աշխարհին համար Փրկագործութիւնը ամբողջացուց եւ ամբողջ ստեղծագործութիւնը ներառեց իր գործին մէջ:
Թշնամին ամէն ջանք պիտի ընէ, որպէսզի մարդիկը կուրցնէ եւ անոնք չի տեսնեն Բարի Լուրն ու Յիսուսին մեծութիւնը (Բ. Կր 4.4): Բայց մեր Աստուծոյ հարազատութիւնը՝ Սուրբ Հոգիով, զոր մեզի տրուած է, աւելի զօրաւոր է քան Թշնամիին հոգին որ կը փորձէ մեզ կողոպտել (Ա. Յհ 4.4):
Փրկութեան բարձրագոյն նպատակն է որ բոլորը վայելեն Աստուծոյ յաւիտենական կեանքը, զոր մեզի տրուած է Սուրբ Հոգիով, եւ այսպիսով ամբողջ ըլլան Քրիստոսով:
Շատերու համար փրկագործութիւնը հեռաւոր բան մըն է, եւ հետեւաբար Սուրբ Հոգիին ներգործութիւնը չեն կրնար տեսնել որպէս հարազատ բան մը: Բայց մեզի՝ հաւատացողներուս համար, անիկա մեզի հարազատ Աստուծոյ զօրութիւնն է, եւ մեզի յանձնուած գործը փրկագործութեան հաշտութեան պատգամը մարդոց փոխանցելն է (Բ. Կր 5.19):
Ըստ Պօղոսին, այս պատգամը Աստուծոյ զօրութիւնն է մեզի տրուած՝ փոխանցելու համար, եւ ունի զօրութիւնը փրկելու (Հռ 1.16): Բանալին չամջնալն է, ճանչնալով անոր հարազատութիւնը, յաղթելով սուտերուն եւ խաւարի գործերուն:
Փրկութիւնը
Յիսուս Սամարացի կինը հրաւիրեց, որ ան մասնակցութիւնը բերէ իր կեանքին մէջ, իր ծարաւցած ատեն՝ իրեն ջուր տալով (Յհ 4.7):
Յովհաննէս կ'ըսէ թէ Յիսուս եկաւ իրիններուն եւ անոնցմէ մերժուեցաւ խաչին մահով, բայց անոնք որոնք զԻնք ընդունեցին՝ Աստուծոյ հարազատ որդիներու իշխանութիւն ստացան (Յհ 1.11-12):
Մարդացած Որդին ինքզինք յանձնեց մարդկութեան ձեռքերուն մէջ, որպէսզի մարդիկ առիթը ունենան ստանալու Իր յաւիտենական կեանքը՝ Սուրբ Հոգիով:
Կնոջ ընդառաջելն ու մասնակցիլը Որդիին մարդացած ու ծարաւցած կեանքին, առիթը պիտի բանար որ ան հանդիպէր եւ ստանար յաւիտենական կեանքի ջրհորէն՝ Աստուծոյ Որդիէն:
Յաւիտենական Կեանքը
Յիսուս պարզեց կնոջ, որ իսկական աստուածպաշտութիւնը երրորդութեան կեանքին մէջ հանգոյցուած կեանքն է (Յհ 4.21-24):
Հայրը կը փնտռէ Հոգիով եւ Ճշմարտութեամբ (այսինքն Քրիստոսով) պաշտողներ. պաշտամունք մը որ սահմանուած չէ երկրաւոր պայմաններով, այլ՝ Երրորդութեան յաւիտենական կեանքով:
Աւետարանչութիւնը
Յիսուս աշակերտներուն ըսաւ որ իրենց աչքերը վերցնեն եւ նային պատրաստ hունձքին (Յհ 4.34-37):
Մեր հիմնական հարցը մեր երկրաւոր աշխարհահայեացքն է, որ արդիւնքն է Աստուծոյ կատարածին աւելի մեծ ծաւալը չտեսնելուն (Բ. Կր 5.17-21):
Մինչ մեր աչքերը վերցնելով կը նայինք Յիսուսին՝ որպէս մեր հաւատքին հիմնադիրը ԵՒ կատարելագործողը, մենք մեր կեանքերը կը գտնանք Իր կեանքին մէջ (Եբր 12.2), քանի որ բարի լուրը այն է թէ մենք մեռած ենք Քրիստոսի հետ եւ մեր կեանքերը պահուած են իր հետ՝ երկնքի մէջ (Կղ 3.1-3):
Հետեւաբար, երբ մենք կը նայինք մարդոց որպէս թէ Քրիստոսին, որով ամբողջ ստեղծագործութիւնը կը նորոգուի, մենք Աւետարանին զօրութիւնը կը վայելենք:
Պօղոս առաքեալ հետեւեալ ձեւով կը նկարագրէ՝
- Մերժեցի ձեր մէջ ուրիշ բան տեսնել բացի Քրիստոս եւ Ան Խաչը ելած (Ա. Կր 2.2):
- Եկայ մարմինի տկարութեամբ (2.3):
- Աւետարանը ձեր մէջ զօրութեամբ գործեց (2.4):
- Որպէսզի ձեր հիմն ալ ըլլայ նոյն Աւետարանը (2.5):
Մտերմութենէն Առաջ՝ Հարազատութիւն
Այն տարբերութիւնը, զոր կը զգանք մեր զաւակին եւ օտարին միջեւ կը կոչուի հարազատութիւն: Այդ է տարբերութիւնը, որ կը գտնուի իսկական Աւետարանին եւ մասնակի Աւետարանի մը միջեւ որ զօրութիւն չունի, կամ իսկական Յիսուսին եւ երեւակայական Յիսուսի մը, որ գոյութիւն չունի:
Սուրբ Հոգին Յիսուսի վրայ մարմնաւոր (Somaticos) ձեւով հանգչեցաւ իր մկրտութեան ատեն, երբ Ան յանձնուեցաւ Յովհաննէսին ձեռքերուն (Ղկ 3.22): Նոյն ձեւով, Սուրբ Հոգին որպէս քու հարազատդ եկած է քեզի: Ամէն ինչ կը սկսի երբ մենք կը տեսնենք Քրիստոսը՝ որպէս Աստուծոյ Որդի / մարդու որդի, որ ամբողջ աշխարհին համար Փրկագործութիւնը ամբողջացուց եւ ամբողջ ստեղծագործութիւնը ներառեց իր գործին մէջ:
Թշնամին ամէն ջանք պիտի ընէ, որպէսզի մարդիկը կուրցնէ եւ անոնք չի տեսնեն Բարի Լուրն ու Յիսուսին մեծութիւնը (Բ. Կր 4.4): Բայց մեր Աստուծոյ հարազատութիւնը՝ Սուրբ Հոգիով, զոր մեզի տրուած է, աւելի զօրաւոր է քան Թշնամիին հոգին որ կը փորձէ մեզ կողոպտել (Ա. Յհ 4.4):
Comments
Post a Comment